Welcome To My Blog

BlogMalaysia.com

Powered by Blogger.
ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG KE SHAZ NZ CRAFT

Saturday, June 25, 2011

CONTEST SAYA SAYANG FAMILY SAYA

Ok kali nie yana nak join Contest lak...masa blogwalking kat entri Zyash....yana tertengok contest nie...sebab Yana sayang sangat dengan family yana jadi yana pun join Contest nie...

Syarat-syarat yang diberi mudah je....jom tengok dengan klik link ini DE ZAMAN COTTAGE dan BANNER dibawah k

Lepas tu yana nak letak gambar family yana


Contest nie perlukan dua gambar Family Tercinta...

Gambar Pertama
Ayah, Mak, Makcik dan Pakcik
Ini gambar ayah, mak, makcik dan pakcik ku. Gambar nie diambil semasa majlis perkahwinan cousinku kat miri sarawak. Masa nie makcik ku yang tercinta masih lagi ada...sekarang dah genap setahun lebih makcik ku meninggalkan kami semua...semoga roh nya dicucuri rahmat...amin...

Gambar Kedua
Ayah, Mak dan anak buah ku
Gambar nie pulak merupakan gambar Ayah, mak dan anak2 buah ku....gambar nie diambil sewaktu kami semua berada di johor baharu....waktu nie happy sangat dapat bercuti ke Johor. sebenar nye nie gambar kat hotel di johor...sedang menunggu nak g makan2...heheheh

 Ok lah itu je gambar yang terbaik yang yana ada untuk Contest Saya Sayang Family Saya...heheheh

Yana nak tag 3 orang kawan yana...

Tag:

Hope Nizam Ijam, Pinky Momma dan Kak Yaya Azura leh join contest ini bersama2 dengan yana heheheh....

ok yana nak pilih gambar Produk dari DEZAMAN COTTAGE
Yana pilih Cermin Mata Terapi....untuk yang rabun jauh,dekat dan silau...
boleh yana bagi kat mak dan ayah yana...selain tu boleh yana pakai gak heheheheh.....

Cermin Mata Terapi



Tarikh Tutup: 22 Julai 2011




Contest Saya Sayang Family Saya, Saya Sayang Family Saya, Sayang Family Saya, Contest, Dezaman Cottage, Contest Dezaman Cottage,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...