Welcome To My Blog

BlogMalaysia.com

Powered by Blogger.
ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG KE SHAZ NZ CRAFT

Thursday, January 13, 2011

My Hobby

Assalamualaikum... hai bertemu lagi...seperti yang saya janjikan saya dah uploadkan gambar hobi terbaru saya....seronok juga buat hobi nie...bila ada masa terluang boleh buat...lagi pun blh gak pelbagaikan design yang menarik heheh....mula2 cuba lu ingat susah nak buat...bila dah cuba satu...rasa nak buat lagi byk heheh...cuma masa je yang tak menizin kan...tapi tak pe...buat masa nie saya upload yg nie dulu ye...nanti2 saya upload yang lain pulak heheh...sampai berjumpa lg....klu nak tgk key chain dari felt tu bleh lah tgk link nie.....
http://shaznzcraft.blogspot.com/p/craft-picture.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...